HTML

Time-Rave... a valóság, és ami mögötte van..

Neorave partysorozat, rave, Neorave Night netes rádióadás, rave.hu fórum - átverés, cenzúra, sok pimasz gazember egy helyen.. :-((( Gyere, olvass, röhögjél és szörnyülködjél egyszerre! :-))

Friss topikok

Linkblog

Neorave Battle of Classic, avagy a Sültbolondok Éjszakája

2009.09.26. 21:01 Time Unlimited

Nem vagyok könnyű helyzetben, amikor már-már kényszeresen szabatos módon szeretnék írni a tegnapi buliról, amin többek mélységes sajnálatára, ám még többek örömére végülis megjelentem!


Ha azt írnám, egy darab xar volt a buli, hazudnék. Nem kicsit, nagyon. De ha azt állítanám, hogy tökéletes és profi módon összehozott party volt, az is csak egy orbitális hazugság lenne!

Valahol félúton található a megoldás, hiszen bizonyos szinten remekül éreztem magam, más szinten viszont néhány igazi seggarc gondoskodott arról, hogy saját alantas késztetéseinek engedve, belefosson az egész mindenség közepébe!

A kisebb-nagyobb egyéb hiányosságokról még nem is beszélve, de mindent csak szép sorjában, nem akarok az események elé vágni!

Tekintve, hogy a 22 órakor kezdő Májker barátunk tápkórömlesztése iránt nem éreztem leküzdhetetlen vágyakozást, ezért olyan 22.30 körül estem be a Dízelbe, mondván addig bepáleszozunk az ismerősökkel, Somapeti és Dodó már előre jelezte hogy jönnek ők is, no meg ilyenkor Fw-t is kínálgatni szoktam némi pálesszal, hogy jobban menjen a liveactje... :-)))


Ez így is lett, szépen elkezdtünk iszogatni, bár feltűnő volt a hömpölygő tömeg hiánya. Bár kishazánkban, főleg Bp-en többnyire éjféltől kezdődik az élet egy átlagos diszkóban, azért mégsem volt reális a nagy üresség, összevissza lézengett pár ember, néhány kolhozjampec meg Májker májkórjára ugrándozott nagy bőszen, ennyi volt az összes felhozatal.

Aztán ütött az óra, Fw következett, evégett bevonszoltam szépséges fizimiskámat a nagyterembe, ahol szerintem Fw eddigi munkásságának legpetyhüdtebb közönsége gyűlt össze, megint csak erősen ritkás kivitelben. Őszintén sajnáltam Fw-t, hogy ennyi szájtáti faxlengetőnek kellett zenélnie, mondjuk túl korán is kezdett, de egyik tényező sem rajta múlt!

Itt kezdődtek a kalandok, mert miközben hallgattam Fw működését, az addig a háttérben csöndesen megbúvó Nyígháj Lómeó, valamint Kotonic (aka Dj Tróger) elérkezettnek találták az időt arra, hogy minden bátorságukat egybegyűjtve, összehangolt számonkérést intézzenek ellenem, amivel persze jó szokásuk szerint természetesen rábaxtak! :-)))

Kissé meglepődtem, amikor a semmiből egyszerre csak előkerült egy kis görcs pöcs figura, aki elkezdett fogdosni, na mondom ez is eltévesztette a dátumot, a melegfelvonulás hetekkel ezelőtt volt, de mégis vajon ki ez, és mit akarhat???

"Köcsög, faxxopó, ez az én bulim, takarodj haza, rohadjál meg" stb.., a magyar nyelv ízesebb kifejezéseinek számtalan változatát zúdította rám az általam elsőre személyileg lokalizálhatatlannak bizonyult dühös kertitörpe, én pedig konkrétan nem értettem hogy 1. Ki a bánatos fax ez a gyógyegér? 2. Nem fél hogy pofánvágom?

Odajött közben egy fószer, akiről kiderült hogy ő Visual Angel, és odébbtolta a felhorgadt hullámos papagájként ugráló, mutogató és rikácsoló agyhalott fickót, akiről kiderült hogy ő a híres(??) Kotonik. Hát, bemutatkozott szépen, böcsülettel a kis bráner, hozta a tőle elvárható formát és színvonalat!

Persze nem sok kellett hozzá, hogy lebasszak egy javító-nevelő hatású nyaklevest a paprikajancsinak, de V.A.-nak volt több esze, megkért hogy ne itt rendezzem le a dolgot, kibaxás volna a többiekkel, ha a hirig miatt bezárnák a biztonságiak a bulit. Nézetével egyet kellett értene, hiszen egy nyomorult ideggyenge Dj-paródia miatt minek toljak ki X-10 emberrel, arról nem is szólva, hogy bulizni és nem bunyózni jöttem!

Ez persze nem tartott vissza a megfelelően alkalmazott verbális inzultustól, gyengébbek kedvéért elküldtem a kis paréj Kotonikot oda ahová való, aki aztán el is takarodott, nem is hiányzott túlságosan.. :-))

Kis nyominger tahónk legjobban tenné, ha V.A.-nak vinne egy rekesz sört, ugyanis neki köszönheti hogy lejátszhatta a gyökér zenéit, máskülönben a baleseti sebészet, vagy a IX. kerületi sündőrségi fogda lett volna aznapi fellépésének színhelye a Dízel helyett.. :-))

Természetesen véleményem továbbra sem titok, Kotonik egy emberileg 20Ft-os bunkó, a vécépucolónál is alábbvaló senki, aki zenei téren is csak egy huszadrangú nulla, bármennyire is szeretné elhitetni a nagyvilággal hogy ő 'valaki'!

Közismerten nem tartom Sündixet, Germelyt és Májkert a rave stílus képviselőinek, de Kotonikhoz képest mindhárman oldschool világsztárok! :-DDDDDDD

Ennyit Kotonikról, remélem legközelebb meghúzza magát és kussba marad, jobban is teszi mielőtt kinyitom a pofonládát.. egyébként is, a saját elbaxott egója miatt ne kúrja el 50-60 ember szórakozását azzal, hogy a haragosait buli közben provokálja!

Nyígháj Lómeó jóval normálisabban viselkedett, bár igyekezett magyarázni a hülyeségeit, ami nem sokra vezetett, lévén mindketten be voltunk baxva, így az álláspontok nem közeledtek túlságosan.
Mindazonátal részben megértem a keserveit, csak azt felejti el, hogy a bajt ő kereste magának azzal, hogy nem raverként egy rave fórumon kioktatott egy ravert (engem), kissé túl szemtelen stílusban. Nem tudok haragudni rá igazán, fiatal még, nagy a pofája, aztán mióta nincs sorkatonaság, a korosztályabeli fiatal nyikhajok nem tanulnak semmi tiszteletet a másik ember, főleg a tapasztaltabb, az életben már nyakig benne levő idősebb iránt!

Persze nem sírom vissza a sorkötelezettséget, de Lómeóra és kortársaira bizony nagyon is ráférne némi kezelés, egy üvöltős, háklis őrmestertől, némi fogdával és futkosóval fűszerezve.. :-))

Ő egyébként mindmáig azt nem fogta fel agyilag, hogy ahogyan nekem sincs jogom behullani egy hardrock fórumra, és kioktatni a 40 éves, százharminc kilós szakállas rokkerállatokat a saját stílusukban, neki sincs semmi joga megjegyzéseket tenni egy rave fórumon egy nálánál 13-15 évvel idősebb öregraverre, annak stílusára, írásaira, vagy akármire!

Aztán hogy ő milyen zenét szeret, mit hallgat, ahhoz meg nekem nincs közöm, de ne tolja be ezeket az akárféle dolgait egy ravefórumra!

Talán majd egyszer megvilágosodik neki is az a picinyke agya, és akkor már minden okés lesz, csak győzzük azt kivárni.. :-((


Most pedig hanyagoljuk a kolhozjampecokat, és folytassuk a lényeggel, a buli további történéseivel!

Germely Felcser - minden bizonnyal a belediktált féldeci házipálesz hatására - kellemes csalódást okozott működésével, alig volt pár darab fosadék zene amit lejátszott!

A legjava valóban korrekt, bulizni való ódckúl volt, igazán nem lehet rá panaszom, részemről elismerésem, nagyon jót lehetett tombolni az általa játszott zenékre! Persze volt néhány nem odavaló, ami hallgatni remek ugyan, ámbár nem bulizene, de nem volt vészes a dolog, ezzel a tracklisttel alapvetően meg voltam elégedve!

Mélységes sajnálatomra fél három körül megint tápkór következett, amelynek hatására egy jókora fingás után fogtam magam és hazamentem, nem kis részben tekintettel arra is, hogy reggel fél nyolc körül melóba kellett mennem, anyaghordásra, és ehhez azért némi pihenés igazán rámfért!

A társasággal (kivéve Trógert és Lómeót) viszont elégedett voltam, Sündínó és Germely meglepően normálisan viselkedtek, Dodó jött ahogy ígérte, sajnálom hogy a pálesszal már nem tudtam megkínálni..no, majd legközelebb! :-))

Örülök hogy végre személyesen is megismerhettem Somapetit, majd még biztosan lesz alkalmunk inni + dumálni!

Sajátságos meglepetésben részesített az egyébként minden hülyeségei dacára is jó arcnak bizonyult GST, akinek amikor a maradék másfél deci páleszt a kezébe adtam, egy hangos 'glugy-glugy-glugy' kíséretében, egy pillanat alatt eltüntette a flaska teljes tartalmát!

Mi mást mondhatnék erre, mint hogy a kedves egészségére! :-))) Örülök, hogy őt is megismerhettem végre személyesen is!

És persze végül, de nem utolsósorban a három aranyos kis nőszemély, akin szokásuk szerint igencsak barátságosan fogadtak: Bellus, Edina, és egy Tünde nevű hölgyike, aki utóbbihoz még nem volt eddig szerencsém.. Természetesen tőlük sem sajnáltam a páleszt, bár 'Bélus' csak Fw határozott rábeszélésére húzta meg az üveget, de akkor már becsülettel ivott ahogy kell.. nagyon helyes! :-DDDD

(szegény csajok, folyton leitatom őket.. :-)))  )

És végezetül, pár konzekvencia, főleg személyekkel kapcsolatosan:

Fw: Mi a bánatos faxért hagynád abba a zenélést? Olvastam a komcsfórumon az agymenésedet, ugyanmár ne viccelj.. majd beszélünk erről még privátban amúgyis! Nyugi! A hiba nem a te készülékedben van! :-)) Dodóval meg ne szájkaratézzatok, jó arc ő, garanciát vállalok rá!

Lómeó: áhh, reménytelen, remélhetőleg majd benő a feje lágya.. :-))

Kotonik: Nyugodtan benyalhatsz a meleg xarig, ha pedig nem tetszik valami, legyél öngyilkos. Nem sokan sajnálnának, hidd el! Pofonért meg jöhetsz bármikor, de bulin kívül, ha neked mindenáron ez kell..

V.A. Örültem a találkozásnak, legyen szerencsénk máskor is!

Sündix és Germely: Asszem most nem feltétlenül a ti hibátok, hogy ilyen kibaxott kevesen voltak, sajnos link az egész banda, én ott voltam, Dodó és Somapeti is ott volt, ők nem csak a pofájukat jártatták, mint sokan mások a bolsifórumon.. Na mindegy, ez így sikerült.. :(

Dodó: Ne veszekedjetek azon, hogy V.A. hogyan mutatkozott be a spanjaidnak, nincs ennek semmi értelme.. Én is TU néven szoktam bemutatkozni így a zenei életben, nincs ebben semmi rossz, pedig a konzervatív értékrend igazán nem áll távol tőlem.. Ez miat igazán ne baxtassátok egymást, Fw-re meg rá kell hagyni a dolgait, hiszen igazán konyhakész, normális zenét eddig csak tőle meg a Kruppstaahl-tól tapasztaltam..  Az önkritikájával meg valóban nincs gond, ezt Fw is félreértette, de majd privátban megbeszélem ezt vele!

Hát most ez nagyjából ennyi, majd ha még kiderül hogy kifelejtettem valamit, pótolni fogom. Bár ezt a tegnapi rendezvényt -ahogy már kezdetben jeleztem is - nem igazán tudom kategorizálni, nem éreztem annyira xarnak mint amire számítottam.

Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki! :-))

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ravemaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr751409423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ravezed 2009.09.26. 22:21:37

Na, azért csak jól éreztük magunkat a Neorave-en ugye-ugye? Remélem táncoltál is! Én most nem tudtam menni, mert ma szüret volt, és a munka elég jelentős részét én végeztem.

GZ3n0n (törölt) 2009.09.26. 22:29:22

Lassan már valami nyugtatót kell beszedni, mert már nem tudok mozogni se a kacajtól. :D

Aztán kedves Time apó remélem jön majd Okt. 3-án Ladányra, mert erre INNI KELL ! ;-)

AmericanDJ 2009.09.26. 22:33:28

Hát ez nem semmi volt...ha tudtam volna hogy mész lehet ráveszem magam énis:):) aztán okt.3.-án Ladányon várunk sok szeretettel titeket és tombolunk egy hatalmast;) Xenon te mit iszol?:D

GZ3n0n (törölt) 2009.09.26. 22:51:18

Csak annyit írok: hűtsd be a bort meg a likőrt ;-)

=[SP]= · http://www.scootertechno.hu 2009.09.27. 19:47:25

Rólam megint egy kurva szót nem írtál 'ázze. Szomorú vagyok :( Pedig beépített KISZ-informátorok mondták, hogy az én szettemre is tomboltál, mint az állat ;)
Persze fél háromkor valóban UKHC-sítottam a vonulatot, de hát sorry, ez van :P remélem az azelőtti 45 perc tényleg ínyedre volt.

Time Unlimited 2009.09.27. 20:41:30

@=[SP]=: Höhö, asse tudom ki volt fent a pulton, csak Fjúcsőrt ismerem fel helyből, akkora kétméteres feltűnő langaléta.. :-)))
Fingom sincs, hogy Germely után te voltál-e fent vagy valaki más, csak azt tudom hogy fél három körül beütött a tápkór, erre föl hazamentem!
Mást még mit írjak rólad? Legközelebb gyere oda faxxopózni mint Kotonszökevény barátunk, akkor majd rólad is leszedem a keresztvizet! :-DDDD

Time Unlimited 2009.09.27. 20:50:20

Hogy még gyorsan valami negatívumot is írhassak: Továbbra is silány volt a hangminőség, a sok és komolynak tűnő hangfal ellenére is. Ráadásul kábé 25 db robotlámpát számoltam meg a mennyezeten, de mivel csak összevissza villogtak alapjáraton, ezért akár egy is elég lett volna belőlük.

Ezzel az erővel úttörők is villogtathatták volna a háromszínű előtétüveges NDK zseblámpájukat, még talán kevesebbe is került volna mint a drága intelligenslámpák. A hatás viszont ugyanolyannak bizonyult volna... :-((

Valamint a pofátlanság teteje, hogy a bárpultnál 2, azaz kettő tequiláért 1500Ft-ot kellett fizetnem, ez az árszínvonal már-már a toplessbárokéhoz hasonlítható, de mégis mire fel? Aztán csodálkoznak az üzemeltetők, hogy mindenki csöves sört iszik csak, vagy odakint berúgik és úgy jön be..na mindegy, nem számít!
Megjegyzem, egy nagyon frekventált helyen lévő belvárosi pubban 450 körül ittam utoljára a tequilát, ami ugye mindenképpen reálisabb ár, mint a 750...

Kellemes meglepetés volt azonban néhány igencsak csinos, fiatal csaj megjelenése. Ők biztosan nem bolsifórumosok voltak, de törzsközönségnek sem tűntek, nem is értem hogy kerültek oda... Kár hogy bulizni, és nem pedig csajozni mentem, megszoktam már a Neorave-eken szokásos belterjes bandát, meg a kissé kanbuli jelleget...

AmericanDJ 2009.09.28. 08:29:33

Neorave Battle Of classic avagy a sültbolondok éjszakája helyett lehet a szalagcím azis hogy a suttyók visszavágnak:D:D

=[SP]= · http://www.scootertechno.hu 2009.09.28. 11:26:46

TU: kösz, de nem megyek. Nincs veled bajom, a bloggal meg nem ártasz senkinek.

AmericanDJ: van valami IM elérhetőséged?

ravezed 2009.09.28. 21:27:22

TU: hát igen, Diesel ital téren mocsok drága :( A hanghoz annyira nem értek, de azt észrevettem, hogy nem mindegy, hol áll az ember a nagytermen belül (mondjuk ez nyilvánvaló, de hát én nem értek ehhez).

=[SP]= · http://www.scootertechno.hu 2009.09.28. 22:23:37

A gödörben szól a legjobban, de tényleg néha eléggé bebrummog - mint most is.

AmericanDJ 2009.09.28. 23:18:41

@=[SP]=: igen van elérhetőségem...miért kérded?

mercenaryntx · http://yithian.freeblog.hu 2009.09.29. 15:03:38

ne röhögtessetek, hogy lenne már drága a diesel?! a budapesti árakhoz képest szvsz teljesen korrekt.

ravezed 2009.09.29. 19:25:11

A pénztárcámhoz annyira nem :D

Time Unlimited 2009.09.29. 19:43:09

Kérdés az, hogy honnét nézzük a budapesti árakat!

Mert ha az ún. 'free entry' kuplerájok italárait nézzük, akkor a Dízel hozzájuk képest egy kommersz iszolda, ahol a nyugdíjas és hajléktalan alkeszok rendelgetik maguknak a zsúpszalmából facsart ivólevet.. :-)))

Ha viszont egy kevésbé ismert Bp-i diszkó, vagy pláne egy Pest megyei helyi nightclub árszínvonalát nézzük, akkor máris pofátlanul drága. Ráadásul ahol piálni szoktam néha a spanokkal, az nem egy csóré hely, mégis a Silver Tequila legutoljára vmi 450 körül volt.
Egy üveg finom Frittmann Cserszegi Fűszerest kivégeztünk ott egy csajjal.. 1500 volt a komplett flaska, még jattot is adtam.
És ez egy belvárosi, kulturált, kellemes kis pub, nem pedig vmi délutáni bicskázó!

Tehát lehet hogy igazából a Dízel nem is drága, kérdés hogy mihez viszonyítjuk ugyebár..

Whanssel 2009.10.06. 00:05:06

Szerintem egy szar hely a dízel,a másik hogy én egy fillért nem költök,költenék ott még egy doboz gyufára se,maximum akkor ha megkérnek h gyújtsam fel a SŰN-t vagy épp a helyet:D
Igaz a Gyár igénytelenebb,(mert nem a héber-réverek tartják fenn,hanem az az ott 5-6 dolgozó) de amire rádöbbentem hogy a sok industrial,EBM,gothic fan a RMB,Blümchenre ugrált,nah azon befostam...TU-nem kérlek h gyere el mert lehet h nem tetszene neked a zene,vagy a felhozatal,vagy az emberek. Ide is fiatalok járnak (nagyon) 15 évtől egészen max 30-ig,de ahhoz képest h fekete ruhában vannak vágják a Blümchent,RMB,Cherrymoon Trax-et (na azon fostam be)---mondjuk a Dj jó fej volt mert mutattam neki egy gyurcsányos HC számot amit én csináltam (no persze a rave.hu-ról lekerült mert pont akkor voltak a forró őszi idők)...aztán rákevert valami tápkórt...ahogy megkértem h ilyeneket ne...majd visszaküldte magát a 90-es évek rave őrületébe.
Nekem megérte az a 400 forintos belépő a gyárba no meg a 2500 forintnyi 17 doboz energiaital,barackpálinka,vörösbor...mondjuk ezt Szilvi barátommal fogyasztottam el úgy 70-30% arányba (aki ott volt velem kis csaj) úgy pörögtem tőle hogy a bécsi U6-os metrót végigrohantam volna xD

www.youtube.com/watch?v=hv2MAF2ItUQ&feature=channel_page

Itt a bizonyíték arra hogy a gyárban nemcsak sötét "rokkerek" vannak...ahogy sokan mondják.

no mind1...amugy GST voltam csak most 1x fordult elő h ezzel a névvel írok ide...csak blogoltam (azt meg ezzel az userrel szoktam)

Szal köszönöm a pálinkát TU :) és örülök h megismerhettelek...a videót meg kérlek nézd meg.

Üdv mégegyszer - GST

Time Unlimited 2009.10.10. 23:12:50

Voltam már a Gyárban, nem is egyszer!

Az első kurrvajó volt, viszonylag kisszámú de lelkes közönség, két köcsög Dj, akik aztán eltűntek a süllyesztőbe és jött egy fazon, aki szinte csak nekünk játszott retro rave és eurodance zenéket, na az nagyon ottvolt! :-))

Másodszorra már időutazást ígértek, ki is mentünk vagy négyen-öten, de az már nagyon szar volt, egy máskülönben tehetséges rocker gitáros rágitározott mindenféle nyálas régi nótára, és ez marhául nem tetszett senkinek se..

A hangminőség szar volt, a szellőzés még szarabb, pedig korábban ezzel nem volt probléma, nem is értem igazán a trehányság okát.. Ami a lényeg: Nagyon sokan voltak odabent, jóval többen mint egy Sündix-Germely bulin, és a közönség + a hangulat is nagyságrendekkel jobbnak bizonyult még így is!

A Dízel meg valóban nem egy jó hely, bár a K2-nél nagyságrendekkel kulturáltabb, ezt el kell ismerni. De italt odabent sose veszek többet, inkább odakint bebaszok, meg csempészek befelé házipáleszt, mintsem ezt az intézményesített rablást támogassam...

Egyébként a gyárba tervezek további látogatásokat is, de jelenleg az időgép építése, és a hozzávalók beszerzése túlságosan is lefoglal, éppen ezért nem tudom még, hogy mikor járhatok ismét arrafelé!
süti beállítások módosítása